niedziela, 6 grudnia 2015

Podsumowanie bookathonu!


Hejka!
Teraz przychodzimy do was z podsumowaniem całej bookathonowej akcji!
Banan:
Akcja ogólnie fajna, zbliżająca  do siebie czytelników. Można podyskutować przemieszać się opiniami itd. Jenak co jest tu minusem to czytanie "Na czas". Nie jest dla mnie wyzwaniem przeczytanie całej książki, ale... Czy o to chodzi? Książkę powinno się przeczytać degustując strona po stronie. Podsumowując, całą akcje oceniam pozytywnie i oznajmiam, iż udało mi się ukończyć wszystkie wyzwania.
Gata: 
No u mnie już tak kolorowo nie było, muszę się przyznać, że udało mi się ukończyć tylko jedno wyzwanie "Eleonorę i Parka", ale to nie jest oczywiście wina akcji, nie mogę powiedzieć również, że moja, ponieważ blog i książki nie są dla mnie najważniejsze w życiu, a jeśli u kogoś jest inaczej, niż u mnie to podejrzewam, że nie jest to normalne. W tym okresie miałam prawdziwy natłok nauki (co z tego, że ten tydzień miał być lżejszy?!) była też jeszcze jedna sytuacja, przez którą nawet jak miałam chwile, to nie miałam głowy do czytania. 
Mi również nie podobało się czytanie "Na czas", ale tak naprawdę gdyby tego nie było nie byłoby motywacji do czytania". 
Ogólnie podsumowuję akcję pozytywnie bardzo mi się podobała, na pewno wezmę udział w kolejnej edycji, mam nadzieję, że będę mieć wtedy więcej czasu i uda mi się ukończyć wszystkie wyzwania ;)

~~Banan & Gata~~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz