piątek, 25 grudnia 2015

BOOK TAG: Święta według książkoholika/ Gata

Hejkaa!
Zdaje sobie sprawę, że święta już trwają, ale się jeszcze nie skończyły, prawda! Dlatego stwierdziłam, że zamiast pisać jakiejś recenzji, czy czegoś w tym rodzaju przyjdę do was z tagiem :))

1.Który bohater literacki mógłby zająć puste miejsce, przy twoim wigilijnym stole?
Sylvain! To pierwsza osoba, która przychodzi mi do głowy. Jest kulturalny więc nie było by z nim na pewno problemu, a poza tym zawsze chciałam z nim spędzić chociaż jeden dzień. "Wybrani" to jedna z moich ulubionych serii! Czytam różne książki, a ich bohaterowie mają przeróżne charaktery, Sylvain jest postaacią raczej spokojną bardzo kulturalną, no i oczywiście kocham go bardzo :D
2. Co zamierzasz przeczytać, podczas tegorocznych świąt Bożego Narodzenia?
To dobre pytanie! Od razu zaznaczam, że to co zamierzam znając życie nie będzie się pokrywało z tym co dam rade :P. Wczoraj cały dzień pomagałam przy przygotwaniach do wigilii, a potem graliśmy z bratem w różne gry, dla mnie święta to przede wszystkim czas rodzinny i jeśli tylko ktoś chce, żebym spędziła z nim czas porozmawiała pograła cokolwiek to to robię wszystko co chce zrobić sama odkładam na potem. Tak więc wczoraj nie przeczytałam nic ;c, dzisiaj natomiast zamierzam już skończyć "Imperium robotów. Bunt człowieka", jutro natomiast chcę skończyć "Kosogłos". Zaczęłam go już dość dawno i nie mam czasu na skończenie dlatego jeśli tylko teraz rodzina mi pozwoli zamierzam nadrobić ten błąd :D

3.Jaką książkę podarowałabyś najbliższej twojemu sercu osobie?
Zacznijmy od tego, że ja mam 3 takie osoby: Mame, Tate i brata Kube. I tu zaczyna się problem, bo tylko moja mama lubi czytać ;/. No ale mój tata już jakiś czas temu wspominał mi, że w prace zobaczył książkę stworzoną na podstawie wywiadu z Masą, przestępcom. Muszę się przyznać, że kupiłam mu ją :D. To był mój pomysł jak namówić go do czytania i mam nadzieję, że to przeczyta ;D. Mojemu bratu natomiast chciałam w tym roku kupić pierwszą część przygód Percy'ego Jacksona czyli "Złodziej pioruna", odpuściłam sobie ten pomysł na rzecz zestawu do gruntowgo łowienia ryb, bo chce się na nie z nim wybrać :). Mamie natomiast kupiłabym jakąś książkę Katarzyny Grocholi bo jest jej wielką fanką :))

4. Najchętniej zjadłabyś kolację wigiljną przygotowaną, przez jakiego bohatera literackiego?
I teraz szukam jakiegoś bohatera kucharza... haha. W sumie nie wiem, czy to się zalicza, ale jako dziecko czytałam Smerfy i tam był Smerf Kucharz, także tak! to jest mój wybór hahaha! 

5.Jaką książę chciałabyś dostać pod choinkę?
 haha! Już dostałam i jest to "Magnus Chase i Bogowie Asgardu. Miecz Lata" oraz "Ember in the Ashes. Imperium ognia", a od koleżanki na wigilii klasowej dostałam również "Złodziejkę książek", ale gdybym mogła wybrać jeszcze jedną to byłaby to "Z innej bajki" ;D

6. Jaką książkę o prawdziwie świątecznym klimacie mogłabyś polecić?
Nikogo pewnie nie zaskakując powiem, że tą książką w moim przypadku jest "Opowieść wigilijna" to na prawdę piękna książka, którą moim zdaniem każdy powinien przeczytać! 

7. Z rodziną z której książki chciałabyś spędzić święta?
Na pewno nikt z was tego nie wie, ale jestem wielką fanką "Zmierzchu" dlatego, tak... to będą Cullnowie. W końcu hej! to była jedna z książek, od których zaczęła się moja historia z czytaniem! :D

8.Co najbardziej lubisz w świętach?
Atmosferę! To zdecydowanie to! Te kolędy, rodzina, miłość!
A no  i oczywiście pierogi!!!

9.Ulubiony świąteczny film?
Standardowo Kevin! Mimo, iż znam go na pamięć, nie śmieszy mnie już tak jak kiedyś, to kojarzy mi się ze świętami i za to go kocham! Ludzie mogą mówić, ile razy można oglądać ten sam film, a ja mówie: w nieskończoność :DDD

10. Co typowo świątecznego towarzyszy ci podczas czytana?
Ciasto! Nie wiem czy to typowo świąteczne... raczej nie, ale i tak nie przychodzi mi nic innego do głowy. hahaha!

To już wszystkie pytania z tego tagu, mam nadzieję, że wam się podobał, mimo, iż święta da trwają to ja i tak życzę wam abyście spędzili je z rodziną w gronie bliskich wam osób otoczeni spokojem i miłością i oczywiście spełnienia marzeń! :D     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz