1. Anastazjologia- książka tak nudna, że prawie cię uśpiła.
"Niezłomni" CJ Daugherty
Mimo, iż obydwie z Gacią uwielbiamy całą serię, ostatnia część okazała się lekko beznadziejna. Poza odbijaniem Cartera z rąk Nathaniela nie dzieje się kompletnie nic. Możemy śmiało mówić o zawodzie z naszej strony.
2. Diagnoza- smutna książka.
"Jesienna miłość" Nicolas Sparks
Oczywiście postarałyśmy się nie być takie banalne, dlatego nie będzie to GNW
tylko "Jesienna Miłość" Nicholasa Sparksa. Już baaardzo dawno temu
czytałyśmy tą książkę, ale pamiętamy te wylane morze łez. Napawdę piękna historia miłosna,w której
znajdziemy ból, poświęcenie, przyjaźń, wiarę.
3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.
"Czerwona królowa" Victoria Aveyard
Książka, której zakończenie powala na kolana. Od początku Maven wzbudzał podejrzenia, ale taki obrót wydarzeń nie był brany pod uwagę. Jednym słowem: szok.
4. Dentysta- książka, której szczerze nie lubisz.
"Zmierzch" Stephanie Meyer i "Szeptem" Becca Fitzpatrick
Nie mogłyśmy dojść z Gacią do porozumienia. Ostatecznie wytypowałyśmy dwie książki. Moim wyborem jest "Zmierzch". Poza ładnymi opisami nie ma w nim nic ciekawego. Kochają się, nie mogą być razem, a ona jeszcze ma dwóch do wyboru... Tandetne. Natomiast Gacia nie lubi "Szeptem". Nie wiem, co z nią jest nie tak :D. Twierdzi, że bohaterka robi wszystko na odwrót i tylko komplikuje.
5. Panie doktorze, straciliśmy pacjenta!- książka z niespodziewaną śmiercią.
"Black Ice" Becca Fitzpatrick
Samobójcza śmierć jednego z bohaterów była zupełnie niespodziewana. Ci, którzy czytali, wiedzą o jaką postać mi chodzi. Masakracja jak to mówią młodzi ludzie :P.
6. Operacja- książka, przy której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.
"Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Ostatni olimpijczyk." Rick Riordan
Ostatni Olimpijczyk. Tam się dzieje tak
duużo! Cały czas jakieś postrzały, walki, spotkania! Najgorsze jest to,
że nie boimy się tylko o jednego bohatera, a o wszystkich herosów! Jak
wiadomo seria jest pełna akcji i jej nagłych zwrotów. Musicie sami przekonać się jak to jest.7. Pobieranie krwi- krwawa książka.
"Jedyna" Kiera Cass
Krwawych książek raczej nie czytamy ;/. Możemy tutaj
dopasować "Jedyną"? To jedyna (:p) pozycja jaka nam tu odpowiada, a
mianowicie chodzi o niezwykłą rzecz, jaka miała miejsce na
samym koncu... W tej części jest
naprawde dużo krwi, broni oraz mocnej, jak na tego typu książkę, akcji.8. Komu lekarstwo?- książka z gorzkim zakończeniem.
"Gwiazd naszych wina" John Green
Teoretycznie nie lubimy z Gacią szczęśliwych i wyidealizowanych zakończeń, ale... To mogło skończyć się inaczej. Nie mniej jednak książka świetna. Może nawet ze względu na owe gorzkie zakończenie?
9. Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
"Kroniki białego królika" Gena Showalter
Czy będziemy nudne jak dopasujemy tutaj Alicje? Zapewne
tak, ale trudno:P.
Niech nam ktoś powie, kto tu nie kocha Cole'a (nobody, nobody)? Sytuacja z
Gavinem, chwilowa niepewność, zastrzyk emocji, a jednak miłość. Na to
wszystko jest jedno określenie: ciasteczkowo!
To już koniec. My nominujemy:
Pozdrawiamy,
Banan i Gacia
Niezłomni aż tak nudni? Ojej, a mi właśnie ta część została do przeczytania...
OdpowiedzUsuńPozdrawiam:)
Nudni.. Tyle czekania, a szału nie było :/. Spodziewałam się więcej po tej części.
UsuńDziękuje za nominację :) Bardzo chętnie go zrobię :))
OdpowiedzUsuńŚlę buziaki :**
http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/
Ooo... Bardzo się cieszymy <3 Na pewno wkrótce zajrzymy na twojego bloga.
UsuńPozdrawiamy :*