środa, 2 grudnia 2015

Szanujmy się!

Hejka!

Dzisiaj mam dla was trochę inny post. Pisałam z Bananem i stwierdziłyśmy obie, że to co zamierzam wam zaraz przekazać, ma większą wartość od Bookhatonowego wyzwania.
Tematem tego posta jest szacunek do samego siebie. Po obejrzeniu dzisiaj nowego odcinka Ajgora (pod tym linkiem) stwierdziłam, że mój pogląd na dzisiejsze społeczeństwo znacznie odbiega od tego co na prawdę możemy zauważyć. Myślałam, teraz ludzie wyzywają innych wybielając samych siebie, że nie mają szacunku do innych osób ale za to o sobie nie dadzą nic złego powiedzieć. No cóż... myliłam się, ale wcale nie jestem zadowolona z tego powodu. Te dwie dziewczyny przespały się z członkami jakiegoś zespołu co według mnie już jest trochę głupie, bo kompletnie ich nie znają i zachowały się jak typowe dziewczynki na jedną noc, no ale nie o to chodzi. No ludzie jak można nie podzielić się TAKIMI przeżyciami z innymi ludźmi?! A tak poważnie to nagrały one snapy na których się tym "chwalą".
Okay ich życie ich problem, jeśli im nie przeszkadza traktowanie siebie samej jak prostytutke to trudno, przecież nikt im nie zabroni, ale nie rozumiem jak można chwalić się takimi rzeczami w internecie? Przecież to widzą inni! Ale nie, to jeszcze nie to mnie tak rozwaliło, aczkolwiek byłam blisko tego. 
To co mnie rozwaliło to słowa jednej tych dziewczyn "Jestem z siebie dumna". Tutaj jedyne co mi przychodzi na razie do głowy, co mogę wam napisać bez robienia gwiazdek to [*], w sumie i tak jedna jest. Czy ktoś, jedna mała osóbka, ktokolwiek jest mi w stanie powiedzieć jak można być dumnym z utraty szacunku i godności?! Ja dumna jestem z siebie jak postąpię dobrze w życiu, na przykład, nie wiem, zamiast pójść w sobotę gdzieś z koleżankami to zostanę w domu z bratem, żeby pomóc mu w lekcjach (wiem słaby przykład ale nie przychodzi mi nic do głowy), albo dostanę dobrą ocenę bez ściągania po bardzo długiej nauce. 
Brak mi słów na prawdę.
Mam tutaj również prośbę do wszystkich osób, które mają bloga kanał na yt coś w tym rodzaju. Jeśli również uważacie, że jest to sprawa, którą trzeba poruszyć, która nie może zostać bez odzewu-skomentujcie to. Takiego zachowania na prawdę nie można akceptować. Nie możemy zostać obojętnym w takiej sytuacji. 
~~Gata~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz